نمایش منو و دسته بندی
بستن

کیف موبایل و پول پرشین

Persian mobile bag and wallet

قیمت محصول

199,000 تومان
150 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

کیف موبایل و پول پرشین

مناسب تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید)

دارای جای موبایل، پول و چندین کارت عابر بانک

دارای جای خودکار


قیمت : 199000 تومان


یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند. کیف پول ازجمله اکسسوری‌هایی است که می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی تیپ و استایل زنان و مردان خوش‌پوش باشد.مدل و رنگ کیف پول در استایل  بسیار تأثیرگذار است.در انتخاب کیف پول زنانه و مردانه باید به نکاتی ازجمله جنس کیف پول، مدل از نظر زیبایی و دسترسی آسان به وسایل داخل آن، فضاسازی داخلی کیف و قابلیت تمیز شدن آن توجه کرد.برخی از کیف پول‌ها دارای جا کارتی و جای موبایل هستند و می‌توان از آن‌ها برای خرید و سفر هم استفاده کرد.
این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده. این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد و همچنین جنس آن چرم مصنوعی درجه یک می باشد.


قیمت : 199000 تومان



ویژگی های کیف موبایل و پول پرشین:
- قابل استفاده برای موبایل ها تا سایز 7 اینچ
- دارای جای پول و چندین کارت عابر بانک
- پوششی کامل با ضربه گیری مناسب
- قابليت گنجايش دو گوشی موبایل
- جنس کیف : چرم مصنوعی
- دارای بند دستی چرمی
- دارای جای خودکار



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 199000 تومان