نمایش منو و دسته بندی
بستن

هولدر موبایل دریچه کولر Magnetic Car

Magnetic Car cooler valve mobile holder

قیمت محصول

109,000 تومان
82 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

هولدر موبایل دریچه کولر Magnetic Car

نصب آسان و سریع

جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

قابل نصب روی دریچه کولر

قابل استفاده برای تمام گوشی های تلفن همراه


قیمت : 109000 تومان



استفاده از گوشی برای مسیریابی هنگام رانندگی باعث حواس پرتی راننده می شود. برای این کار، بهترین روش استفاده کردن از هولدر ها و نگهدارنده های گوشی در داخل ماشین می باشد. هولدر ها یا نگهدارنده ها یکی از لوازم جانبی پر مصرف برای گوشی و تبلت می باشند که کاربرد و انواع متفاوتی دارند. هولدر دریچه ای مگنتی با استفاده از نیروی مغناطیس گوشی را به خوبی نگه می دارد و در اطراف نمایشگر گوشی اثری از گیره های متحرک نیست. 
هولدر موبایل دریچه کولر Magnetic Car  روی دریچه کولر ماشین نصب می شود. این هولدر با اندازه و ابعاد کوچک، زیبا و ساده طراحی شده است و مانع دید راننده هنگام رانندگی نمی شود. با قرار گرفتن این هولدر بر روی دریچه کولر باعث می شود رانندگان حین رانندگی و دقت به مسیر بتوانند صفحه نمایش گوشی موبایل خود را مشاهده کنند. هنگام استفاده از این هولدر می توانید گوشی را شارژ کنید و هیچ محدودیتی برای کابل شارژ ندارید.
هولدر موبایل دریچه کولر Magnetic Car با قابلیت نصب بر روی دریچه کولر خودرو قادر است انواع گوشی‌های موبایل را در بازه اندازه 3.5 تا 7 اینچ نگاه دارد. جنس بدنه این هولدر از آلیاژ آلومینیوم است و در عین ظرافت و زیبایی، از مقاومت بالایی برخوردار است. پنج مگنت قدرتمند از عهده نگاه داشتن گوشی حتی بدون برداشتن قاب یا کاور آن به خوبی برمی‌آیند. کافیست صفحه فلزی چسبنده‌ای را که در پک محصول قرار دارد به گوشی بچسبانید یا در کاور آن قرار دهید تا هولدر از طریق جذب آن بتواند گوشی را نگاه دارد. نکته قابل توجه این است که میدان مغناطیسی این هولدر هیچ تداخلی با امواج گوشی پیدا نمی‌کند و اختلالی در ارتباط شبکه ایجاد نمی‌کند و این در حالی است که مغناطیس آن آنقدر قدرتمند هست که بتواند گوشی را حتی در جاده‌های ناهموار بصورت کاملا ایمن نگاه دارد. لبه‌های گیره هولدر با سیلیکون مخصوصی پوشیده شده است تا کمترین خراشی به دریچه کولر وارد نیاورد. این هولدر قادر است گوشی را در هر زاویه‌ای اعم از افقی و عمودی یا اریب نگاه دارد. قابلیت نصب و برداشتن آسان این هولدر از ویژگیهای خوبی است که استفاده از آن را برای اکثر کاربران مطلوب می‌سازد.


قیمت : 109000 تومان



ویژگی های ههولدر موبایل دریچه کولر Magnetic Car :
- دارای آهن ربای قوی داخل استند
- قابل استفاده برای تمامی موبایل ها
- پایدار در برابر لرزش های خودرو
- جنس آلومینیومی باکیفیت
- قابل نصب روی دریچه کولر
- دارای برچسب مغناطیسی
- اندازه و ابعاد کوچک     
- نصب آسان و سریع


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 109000 تومان

اسماعیل   16 - 02 - 1402  :
بسیار خوب و پسندیده هست هم قیمتها مناسب هست هم تنوع خرید دارید
بهروز روزبه   05 - 03 - 1402  :
اسماعیل جان تنوع خرید نه!!! باید بگی تنوع فروش دارید. 🙂