نمایش منو و دسته بندی
بستن

کابل فست شارژ USB جمع شو 3in1

Folding USB charger cable 3in1

قیمت محصول

149,000 تومان
113 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

کابل فست شارژ USB جمع شو سه سر

دارای 3 سری برای موبایل های اندروید، آیفون و تایپ C

دارای سه پورت با خروجی همزمان جریان 3 آمپر

قابلیت شارژ سریع سه دستگاه به طور همزمان


قیمت : 149000 تومان



کابل فست شارژ USB جمع شو 3in1 توان 3.0 آمپر با طول 1 متر دارای هر سه پورت شارژ لایتنینگ (آِیفون)، میکرو یو اس بی(اندروید) و تایپ سی هست که شما برای شارژ هر دستگاهی که دارای یکی از این پورت ها می باشد، باید کابل مخصوص آن را متصل نمایید. این کالا یک انتخاب هوشمندانه و عالی است، چرا که این کابل یک محصول با کیفیت و دارای امکانات ویژه ای است که مهمترین ویژگی آن 3 سر بودن آن است و دیگر ویژگی متمایز آن جمع شو بودن آن و طبیعتا قابلیت آسان حمل آن می باشد. اگر دارای چند دستگاه الکترونیکی مختلف باشید قطعا با این مشکل هم مواجه‌اید که هر کدام کابل خودشان را لازم دارند و هر روز باید با چندین کابل در هم پیچیده درگیر باشید. با کمک این محصول میتوانید همزمان گوشی و پاوربانک و هندزفری خود را شارژ کنید و برای شارژ کردن وسایل خود بدنبال پریزهای برق در هر گوشه محل مورد نیاز نگردید. این کابل در انتقال جریان به گوشی عالی عمل کرده و با سرعت بالایی گوشی را شارژ مینماید زیرا در ساخت آن از از بهترين فلزات استفاده شده است.
البته اینها تنها مزیت این کابل نیستند که آن را به یک گزینه‌ی عالی خرید کابل تبدیل می‌کنند. وجود سری‌های مگنتی از ویژگی‌های دیگر این محصول جذاب هستند که در ادامه بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم. این کابل دارای روکش از جنس TPE است و مدل کابل نیز تخت و نواری است. مقاومت بالایی در برابر خمیدگی، کشیده شدن و پاره شدن دارد و از عمر بالایی بهره می‌برد. کار کردن با این سیم بسیار ساده است و دیگر با کابل‌ در هم گره خورده مواجه نمی‌شوید. هربار هرچقدر از سیم را که لازم دارید بیرون بکشید و از به هم ریخته شدن میز کار خود جلوگیری کنید. گوشی خود را با سرعت بالایی شارژ کنید و اطلاعات آن را به راحتی منتقل کنید.


قیمت : 149000 تومان



ویژگی های کابل فست شارژ USB جمع شو 3in1:
- حالت قرقره ای برای صرفه جویی در فضای مصرفی و حمل آسان
- دارای 3 سری برای موبایل های اندروید، آیفون و تایپ C
- دارای سه پورت با خروجی همزمان جریان 3 آمپر
- قابلیت شارژ سریع سه دستگاه به طور همزمان
- طول کابل: طول کابل ۱۶ تا ۱۰۰ سانتی متر
- دارای چیپ مدیریتی هوشمند
- پشتیبانی از فست شارژ
- قابلیت  انتقال داده ها
- جنس: TPEدرجه 1



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 149000 تومان

سارا   27 - 06 - 1402  :
عالی