نمایش منو و دسته بندی
بستن

هولدر موبایل آینه ای

Mirror Mobile Phone Holder

قیمت محصول

149,000 تومان
221 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

هولدر موبایل آینه ای

طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک

مناسب آینه خودرو، صندلی، میز، کابینت و …

طراحی چند مفصلی با انعطاف پذیری بالا


قیمت : 149000 تومان



امروزه باتوجه به استفاده بیش از حد از موبایل، و همراه داشتن گوشی در همه جا و همه وقت، باعث شده تولیدکنندگان تمام نیازهای جانبی را در نظر بگیرند و نگهدارنده های متنوعی تولید کنند.
هولدرهای موبایل مخصوص ماشین، بسیار کارآمد و پرفروش بوده و در مدل های گوناگون طراحی و تولید شده‌اند. یک نمونه از این هولدرها مخصوص داشبورد هستند. این مدل‌ها عموما روی داشبورد نصب می شوند، ولی مشکل دسترسی آنها سختی های خاص خود را دارد.
هولدری که به تازگی وارد بازار شده، برای اتصال به آینه دید عقب اتومبیل طراحی شده است. این هولدر موبایل به صورت معلق از بالا در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. این یک مزیت برای راننده است، تا بدون اینکه حواسش پرت شود بتواند صفحه نمایش موبایل را ببیند. شما می‌توانید هولدر موبایل آینه ماشین را در ارتفاع مناسب تنظیم کنید و به راحتی از آن استفاده کنید. یک گزینه بسیار مناسب برای رانندگان تاکسی و تمامی کسانی که زمان زیادی را در خودرو سپری می‌کنند.
این هولدر را می‌توانید روی آینه اتومبیل خود به صورت قفل اهرمی نصب کنید. پایه مکانیکی آن را در زاویه مناسب، با اهرم چرخشی تنظیم و فیکس کنید. سپس می‌توانید به راحتی و در حین رانندگی، جزئیات اپلیکیشن های موبایل خود را رو در مقابل چشمانتان مشاهده و مدیریت کنید، فیلمبرداری کنید و یا از جی‌پی‌اس و نقشه استفاده کنید. ساخته شده از ABS + مواد فلزی جدید، بادوام،طراحی ظاهری شیک، نصب آسان، ساده و کاربردی است. این پایه نگهدارنده را می تواند 360 درجه بچرخد و می تواند آزادانه با چشم اندازهای مختلفی که برای لذت بردن از بهترین تجربه رانندگی نیاز دارید تنظیم شود.  نصب آسان :طراحی قفل سریع و صرفه جویی در زمان که می توانید آن را بر روی آینه،داشبورد و صندلی ماشین و یا هر جای دیگر مثل میز نصب کنید.
علاوه بر آینه دید عقب، می توان آن را روی صندلی نیز نصب کرد که برای مسافران سرنشین عقب راحتی را فراهم می کند. برای اکثر مدل های تلفن همراه مناسب است و با تمام عرض های 47 میلی متر تا 71 میلی متر قابل استفاده است. شما همچنین می توانید آن را به غیر از خودرو در آشپزخانه، اتاق خواب، برای مطالعه، کار و تماشای فیلم و وبگردی نیز استفاده کنید.


قیمت : 149000 تومان



ویژگی های هولدر موبایل آینه ای :
- مناسب آینه خودرو، صندلی، میز، کابینت و …
- طراحی چند مفصلی با انعطاف پذیری بالا
- قابل استفاده به صورت عمودی و افقی
- قابلیت تنظیم در هر زاویه و شکل  
- قابل استفاده برای صندلی عقب
- قابلیت چرخش 360 درجه
- مناسب انواع موبایل ها
- ایمنی بالا نصب آسان
- قابلیت تنظیم ازتفاع



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 149000 تومان

  23 - 11 - 1401  :
خیلی عالیه .